Glavobolja, nesanica, umor… Kako podnijeti južinu i naglu promjenu vremena?

Nagle promjene vremena, posebno u vrijeme prelaza godišnjih doba, mogu biti glavni krivac za razne zdravstvene probleme.

Nakon zimskih neprilika, snijega i hladnoće jedva ćemo dočekati buđenja uz temperature više od nule. Međutim, često se dogodi da nas prve južine i buđenje proljeća prikuju za krevet.

Skokovi temperature s niskih na visoke (i obrnuto) utiču na krvni tlak, srce i cirkulaciju uopšte, što na kraju može dovesti do raznih zdravstvenih problema poput glavobolje, nesanice i umora. Uz njih često dolazi i do osjećaja nervoze i razdražljivosti.

S obzirom na to da su meteorolozi najavili južinu u nadolazećim danima, velika je vjerovatnoća da će meteoropate zapasti neki od ovih problema. U nastavku saznajte kako ih možete olakšati, piše “Zadovoljna“…

1. Pratite vremensku prognozu i pripremite tijelo na razlike u temperaturi

Kao što svakog jutra prije izlaska provjeravate kakva je temperatura kako biste donijeli odluku šta obući, tako provjerite i razlikuju li se radikalno jutarnja i dnevna temperatura kako biste pripremili tijelo na ono što dolazi. Ako ste jedna od onih osoba osjetljivijih na promjene vremena, kod prvih simptoma glavobolje možete uzeti paracetamol i riješiti se ove neugodne pojave.

2. Izađite u prirodu i aktivirajte se

Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti u trajanju od najmanje pola sata dnevno učinit će organizam stabilnijim i otpornijim na vremenske promjene. Još je bolje ako se fizička aktivnost odvija u prirodi na čistom zraku.

Svejedno je jeste li se odlučili na brzo hodanje ili ste dio aktivnog grupnog treninga, aktivnosti u prirodi pomoći će vam da se riješite stresa i bolje osjećate, a uz to vam mogu smanjiti šanse za pojavu glavobolje.

3. Neka vaša prehrana bude raznolika i puna vitamina

Zdrava i pravilna prehrana bogata voćem i povrćem dobar je preduslov za ublažavanje negativnih posljedica vremena. Uz raznoliku prehranu važno je i redovno unošenje vode. Preporučuje se dnevni unos od dva do tri litra.

4. Zamijenite kafu biljnim čajem

Kako biste se lakše nosili s meteoropatijom, pomoć možete potražiti u opuštanju s različitim biljnim napicima ili obogaćivanjem obroka s dodacima prehrane. Biljni čajevi poput kamilice, pasjeg trna ili limete pomažu opustiti živce.

 

Komentari

komentara