Ovo je pet najvrednijih brendova na svijetu, a svima je jedna stvar zajednička

Američki Business Insider navodi da su tehnološke kompanije istisnule sve ostale iz top pet brendova prema posljednjim analizama za ovu godinu.

Poređenja radi, 2006. godine Coca-Cola je bila treći najvredniji brend na svijetu, a Marlboro je bio na 5. mjestu. Prema mjerenju iz 2012. godine McDonald’s je bio na četvrtom mjestu.

No, ove kompanije su izgubile bitku s tehnološkim gigantima koji su u potpunosti preuzeli primat i čiji je rast nezaustavljiv.

Primjera radi, Google i Apple zajedno imaju vrijednost veću od švedskog BDP-a. Tehnološke kompanije danas čine 23 od 100 najvrednijih brendova na svijetu.

Ukupna vrijednost 100 najvećih brendova drastično je porasla i iznosi 3,6 hiljada milijardi dolara, prema nedavnom istraživanju organizacije BrandZ.

Vrijednost brenda Google procjenjuje se na 245,6 milijardi dolara, Applea na 234,7 milijardi, Microsofta na 143,2 milijardi, Amazona na 139,3 milijardi te Facebooka na 129,8 milijardi dolara, piše BiznisInfo.

Inače pod terminom brend se smatra “mentalna slika” koju potrošači imaju o nekom proizvodu, a koja doprinosi finansijskom uspjehu kompanije.

229