Za sve one koji ne mogu ući u drastične promjene prehrane kako bi smršavjeli, donosimo tri lagana koraka koja će vam pomoći da dugoročno dođete do pristojnih rezultata

Doručak je najvažniji obrok u danu, postoji više razloga zašto je tomu tako. Ali postoje i pravila vezana za njega kojih se morate držati ako pokušavate smršavjeti.

Na ove tri stvari trebate misliti prilikom svog prvog obroka.
1) JEDITE RANO
Istraživanja su otkrila da doručak poboljšava metabolizam i pospješuje da tijekom dana budemo manje gladni pa kasnije zdravije ručamo i zdravije večeramo. Kako bi vam tijelo brže sagorijevalo masti, nakon buđenja doručkujte što ranije možete.
2) JEDITE DOK NE BUDETE SITI
Neka vam doručak bude obilan i bogat kako ne biste za dva-tri sata opet bili gladni. Jedite hranu koja se sporo probavlja: hrana koja sadrži mnogo vlakana i mnogo proteina dobar je izbor jer će vam dati neophodnu energiju. Pazite da doručak ne sadrži u sebi mnogo šećera.
3) NE PRETJERUJTE
Obilan doručak će vas zasititi, ali nemojte pretjerivati. Jedite umjereno, taman onoliko koliko vam treba. Kada osjetite da ste siti, stanite. Ne morate pojesti sve što je ispred vas
http://www.prirodnilijek.com

Viđeno: 169

84

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close