5 super doručaka za 5 školskih dana

Izvor:wishmama.hr

Doručak je važan za početak svakog dana zato ga se ne smije preskakati.

Da bi svako dijete imalo čistu peticu iz prehrane u dnevnoj prehrani potrebno je pojesti 5 porcija voća (tu se ubraja i sušeno voće) i povrća.

ZDRAVE PREHRAMBENE NAVIKE

Između prve i dvadesete godine života organizam se razvija najintenzivnije, razvijaju se kosti, ubrzano se izrasta u visinu, a prehrambene navike mogu dobrano utjecati na težinu. Apetit u djece u to vrijeme dosta varira, a neke namirnice koje je dijete odbijalo postaju pri odrastanju čak i omiljene.

Roditelji imaju vrlo važnu ulogu u razvijanju prehrambenih navika u svoje djece stoga se trebaju dobro snaći u svakom razdoblju i dobro se informirati o nutritivnim vrijednostima namirnica koje daju jesti svojoj djeci.

Djeci je nužna za razvoj i rast raznovrsna prehrana bogata bjelančevinama, proteinima, vitaminima, mineralima, vlaknima te zdravim mastima.

ZLATNA PRAVILA:

> Jela pripremljena na grill tavi, kuhana ili pečena imaju uvijek prednost pred prženom /pohanom hranom.

> Maknite iz prehrane namirnice s praznim kalorijama bez ikakvih nutritivnih vrijednosti (čipseve, grickalice, zalogajčiće od lisnatog tijesta sa šećerom…)

Kako bi svih 5 dana započelo s osmjehom na licu donosimo 5 zdravih energetskih doručaka koje će djeca voljeti:

PONEDJELJAK:
Sendvič od pilećih prsa u integralnoj Ciabatti premazanoj sa svježim sirom i kolutima paradajza.

UTORAK:
Kriška raženog ili kukuruznog peciva premazan s maslacem i medom ili domaćim pekmezom. Čaša čaja od metvice ili čaša mlijeka.

SRIJEDA:
Kriška ili dvije manje kriške raženog ili kukuruznog hljeba premazan sa svježim sirom. Jedna mrkvica narezana na tanke štapiće. Čaša mlijeka.

ČETVRTAK:
Svježi kravlji sir s vrhnjem sa sitno narezanim kockicama paradajza. Kriška integralnog hljeba ili manjeg peciva.

PETAK:
Zobene pahuljice u mlijeku s kockicama svježeg ili sušenog voća, pola šake oraha ili badema, sve zaslađeno kašikicom meda. Šoljica čaja od metvice s vrlo malo meda kao zaslađivača.

Ovi doručci opskrbit će dijete s dovoljno energije za početak uspješnog školskog dana.

Za međuobrok djetetu spremite voćku, orašaste plodove, jogurt ili integralno pecivo.

akos.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close