Brak pomaže duhovno uzdizanje

U Islamu, za razliku od hrišćanstva, brak i  seks nisu suprotstavljani molitvi i ljubavi prema Bogu. Umjesto da bude prepreka, na brak se  gleda kao na oslonac u dostizanju duhovnog savršenstva. Poslanik, s.a.w.s., je rekao: “Onaj ko se oženi već je sačuvao polovinu svoje vjere, pa neka se boji Allaha za drugu polovinu.”Osoba koja može udovoljiti svojim seksualnim nagonima na zakonit način, manje je ometana u na svom duhovnom putu. Ljubav prema ženama i vjera su međusobno povezani. U jednom hadisu, Omer ibn Zejd  prenosi da je imam Džafer es-Sadik rekao: “Ne mislim da se nečija vjera može pozitivno povećati ukoliko se ne poveća njegova ljubav prema ženama.” Isti imam je rekao: “Kada se nečija ljubav prema ženama poveća, njegova vjera dobije na kvalitetu.” Takođe je rekao:  “Čija se god ljubav za nas poveća, njegova ljubav prema ženama se takođe mora povećati.”

Brak čak podiže vrijednost molitve na viši stepen. Poslanik, s.a.w.s., je rekao: “Dva rekata koja obavi oženjena osoba bolji su od noćnog bdijenja (zbog namaza) i posta neoženjene osobe.” Ibn Fuzzal citira da je imam Džafer Es-Sadik rekao: “Dva rekata koja obavi oženjena osoba bolji su od sedamdeset rekata koje obavi neoženjena osoba.” Poslanik, s.a.w.s., je rekao: “Ako neko želi da se susretne sa Allahom u čistoći, neka se onda susretne sa Njim zajedno sa suprugom.”Jedna žena je došla u Poslanikovu, s.a.w.s., kuću i njen jak parfem je ubrzo ispunio prostoriju. Kada ju je Poslanik, s.a.w.s., upitao o toj posjeti, ona je rekla da je pokušala sve da privuče svoga supruga, ali uzalud. On nije prekidao svoje meditacije da bi se posvetio njoj. Poslanik, s.a.w.s., joj je rekao da obavijesti svoga muža o nagradi za seksualni čin koju je opisao sljedećim riječima: “Kada čovjek prilazi svojoj supruzi, njega čuvaju dva meleka i (u tom momentu, pred Bogom) on je poput ratnika koji se bori za Allahovu stvar. Kada on ima seksualni odnos sa njom, njegovi grijesi padaju kao lišće sa stabla (u jesen). Kada on nakon toga uzme gusul, očišćen je od grijeha.”

Ovi citati iz Kur’an a i izreke Poslanika, s.a.w.s., i imama Ehlu-l-bejta pokazuju da je islamski stav o seksu i braku u savršenom skladu sa ljudskom prirodom. Lako se može se zaključiti da su po islamskom seksualnom moralu: a) brak i seks veoma preporučen čin, i ni u kojem slučaju se ne povezuje sa zlom, krivicom ili grijehom; b) monaštvo i celibat neprihvatljivi; c)  brak se smatra za olakšavajući faktor u postizanju duhovnog savršenstva jer spriječava  muslimana da ulazi u grijehe, a takođe povećava vrijednost njegove molitve.  Ova učenja neutrališu potrebu za seksualnom revolucijom u muslimanskom društvu. Budući  da nema suzbijanja seksualnosti, pitanje seksualne revolucije se i ne postavlja.

Izvor: Muhammed Rizvi, Brak i moral u islamu

 
 

 

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close