EVO ŠTA SE DEŠAVA U NAŠEM TIJELU KADA SEDAM DANA NE JEDEMO ŠEĆER

Svi volimo slatko, ali rijetko smo svjesni koliko je šećer veliki neprijatelj našeg zdravlja.

Nakon što ga izbacimo iz prehrane, događaju se značajne promjene.

Prirodni šećeri koji se nalaze u voću, mlijeku i ostalim namirnicama nisu zlo, dobri su za vaše zdravlje i možete ih unositi i u većim količinama. Međutim, industrijski procesirani i rafinirani šećeri velika su opasnost. Njihovim izbacivanjem iz prehrane možete drastično poboljšati svoje zdravlje, a lako ćete ih zamijeniti prirodnim zamjenama za šećer poput meda, stevije ili javorova sirupa.

Naravno, lakše je reći nego učiniti. Međutim, bitno je samo donijeti odluku, a jednostavnim rezom, odnosno izbacivanjem šećera, spriječit ćete većinu štete koju on stvara, dok dugoročni učinci mogu biti impresivni.

ŠTA SE DOGAĐA NAKON SEDAM DANA

Nakon što prestanete konzumirati šećer na samo sedan dana, u vašem tijelu dogodit će se jedna od dvije stvari.

  1. Ako su u vašem ranijem načinu života dominirali prerađena hrana, sokovi, gazirana pića i šećeri, vjerojatno ćete i dalje biti u fazi detoksikacije. Šećer je naposljetku ovisnost, a većine ovisnosti ne možemo se riješiti ako prije toga ne osjetimo određene simptome i prođemo kroz krizu. U prvih sedam dana – a ako ste jeli jako puno šećera, onda i malo duže – možete osjetiti žudnju za šećerom, tjeskobu, pa čak i depresiju u ozbiljnijim slučajevima. Te se posljedice obično smanjuju već nakon prve sedmice, ali ovisno o nivou ovisnosti o šećeru, mogu potrajati dodatnu sedmicu ili dvije.
  2. Ako je vaš unos šećera bio umjereniji i ako ste se već prebacili na prehranu bogatu proteinima, vlaknima i zdravim mastima, već nakon sedam dana trebali biste se početi osjećati prilično dobro. Bit ćete manje spori, količina energije tokom dana bit će stabilnija, a popravit će se i vaše raspoloženje.

ŠTA NAKON MJESEC DANA, A ŠTA NAKON GODINU?

Nakon mjesec dana bez šećera vaša želja za desertima će nestati, a umjesto toga pojačat će se žudnja za proteinima i lisnatim zelenilom.

Ako izdržite cijelu godinu bez procesiranih šećera, poboljšat će vam se zdravlje.

Tijelo će vam se prilagoditi na funkcioniranje na esencijalnim hranjivim sastojcima, a vrlo vjerojatno izgubit ćete i kilograme.

Napominjemo da si u sklopu jednog takvog stila života možete s vremena na vrijeme priuštiti nešto slatko. Cilj je većinu vremena jesti zdravo, ali ako povremeno u prehranu ubacite “slatku iznimku”, to vas ne bi trebalo omesti na vašem putu, piše Zadovoljna.hr.

Izvor:hayat.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close