Jedite ih svakodnevno: Evo zašto su pistacije tako zdrave

Slavnim, ukusnim pistacijama. I da ćete ih malo češće i malo više zastupiti u svojoj nutritivno bogatoj prehrani, ne samo kao grickalicu.
Pistacije su jedan od najzdravijih orašastih plodova na raspolaganju, zbog visokog udjela proteina, kalcijuma, željeza, bakra, oleinske kiseline i antioksidansa kao što su vitamini A i E.

Pistacije sadrže manje masti od većine drugih orašastih plodova, a manje je poznata i činjenica da će vam upravo pistacije pomoći da vratite alkalnost svom organizmu što je od velike važnost ako je vaš organizam pH kiseo, a što mnogi stručnjaci smatraju velikim rizikom za razvoj raznih bolesti.

A nisu tako hvaljene samo zbog toga jer:

1. Pistacije su nevjerovatno hranjive za našu krv, kao i imuni sistem, kardiovaskularni sistem, mišićni sistem i živčani sistem. One su također izvrsne i kao pomoć kod mršavljenja pa ćete tako samo jednom šakom doslovno nahraniti krv, organizam, obuzdat ćete svoj apetiti i napuniti se energijom. Pistacije su poznate i pod svojoj funkciji smanjenja lipida i lipoproteina u krvi što na kraju pomaže sniziti LDL (loš) holesterol i povećati nivo HDL (dobrog) holesterola, piše “Index“…

2. Sirove pistacije vrlo su korisne i ako patite od nadutosti i zatvora, ako imate suhu kožu, ili želite samo malo pročistiti svoju jetru i bubrege. One su zapravo poznati “čistači” organizma pa je tako poznato i da upravo pistacije mogu pomoći u spriječavanju bolesti koronarnih arterija, infarkta, infekcija, dijabetesa tipa 2, ali i druge smetnje kao što je nesanica, neurološki poremećaji, rak kože, a koliko su pritom dobre za naš mozak dokazuje i tvrdnja da bi se uslijed gubitka pamćenja trebale jesti upravo veće količine – pistacija.

Ali naravno – sirove i bez dodatka soli.

3. Od njih se dobiva i ulje koje je savršeno za revitalizaciju i hranjenje kože zbog čega je vrlo cijenjeno u kozmetičkoj industriji ili obično – za masaže.

Dakle, pistacije nisu samo ukusna grickalica jer savršeno liječe sve što je spomenuto, a pritom su tako ukusne da ih doslovno možete dodati svakom svom obroku – uz salate, uz namaze, ma čak i uz fine i zdrave umake.

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close