KLASOV BOSANSKI LOKUM „OSVAJA“ SRBIJU

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Klas uspješno je i ove godine plasirala jedan od svojih najpoznatijih brandova Bosanski lokum na tržište Srbije.

Do sada je u 2014. godini realizirano 55 tona Bosanskog lokuma, a do kraja godine predviđen je izvoz dodatnih 60 tona. Lokumi se u Srbiji prodaju na preko 4.500 prodajnih mjesta uz podršku reklamne kampanje, degustacija, i drugih vidova unaprijeđenja prodaje.

– Planiramo u ovoj godini u Srbiju izvesti ukupan 115 tona Bosanskog lokuma. Povratne informacije su izvanredne, i ljudi u Srbiji reaguju odlično na Bosanski lokum. Plasman Bosanskih lokuma na tržište Srbije realiziran je u okviru naše saradnje koju smo obnovili sa Atlantic Group“, riječi su Muamera Valjevčića

šefa Odjela izvoza u kompaniji Klas d.d. Sarajevo.

Iduće godine očekuje se povećanje obima realizacije ovog proizvoda na srbijanskom tržištu, kao i dodatan plasman Klasovog Zlatnog lokuma.

Protekle sedmice nakon dvije godine krenule su i prve isporuke Bosanskog lokuma i u Hrvatsku.

Bosanski lokum se u Klasu počeo proizvoditi prije skoro 40 godina, a pravi se po originalnoj recepturi od pšeničnog brašna, šećera i maslaca.

Pored klasičnog ukusa, Klas je razvio i dodatne linije proizvoda sa dodatnom količinom maslaca pod brandom Zlatni lokum i sa okusima oraha, lješnjaka, i čokolade.

Viđeno: 9

115

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close