MAGAREĆE MLIJEKO ODLIČNO ZA PLUĆNE BOLESTI, ALI CIJENA MU JE SKOČILA: FARMER ALEN IMA VIŠE OD 110 MAGARACA

Alen Jusupović (33), magistar poljoprivrede, vlasnik je farme magaraca „Mali farmer“, za koju se pročulo širom BiH, ali i regiona, jer je postala jedinstvena turistička atrakcija.

Alen priča da je na ideju pokretanja farme došao 2012. godine, kada je, još kao student na Poljoprivredno-prehrambenom fakultetu u Sarajevu, napravio najbolji biznis plan na nivou Univerziteta na takmičenju „Imam ideju“, koje je finansirao USAID.

Novi pokret

  • Tada sam osvojio nagradu od 4.000 dolara. Otad pa naovamo broj magaraca je narastao na oko 110, svaku večer ih brojimo i uvijek drugi broj nabrojimo – kazao nam je Jusupović.

Naglašava da nije riječ o običnoj farmi i da nije u pitanju čisti biznis.

  • Ne mogu povući liniju između privatnog života i biznisa jer je to nemoguće. Osim poslovnog, farma u sebi nosi i jedan novi pokret koji ima za cilj da potakne druge da se bave poljoprivredom i stočarstvom. Ona prkosi sistemu i mentalitetu koji nas uči da se u BiH ne može uspjeti, a može, ja svjedočim da može – potcrtao je Alen.

U posao su uključeni svi, Alenovi roditelji, brat i supruga, a svako od njih ima posebna zaduženja. U toku sezone angažiraju radnike koji im pomažu u sakupljanju sijena.

  • Ne smatramo ih odvojeno od nas jer su oni dio porodice. Na početku, kada smo imali četiri magarca, došli su nam gosti u posjetu farmi i pitaju nas koliko imamo magaraca, mi odgovaramo četiri, a oni u čudu konstatiraju: „Pa mi vidimo pet magaraca.“ U međuvremenu se jedna magarica oždrijebila, a mi nismo primijetili i ždrijebe – prisjetio se Alen jedne od anegdota.

Djeca inspiracija
Brend „Mali farmer“ nastao je godinu nakon pokretanja farme, a Alen nam je rekao kako je došao na ideju brendiranja ove priče.

  • Inspiracija je bila ogroman broj djece koja su s roditeljima posjećivala farmu kako bi se družila s magarcima. U našem fokusu jesu djeca jer, osim posjeta farmi na kojima smo zaradili „prvu marku“, proizvodimo magareće mlijeko koje se pokazalo kao vrlo dobro kod prevencije plućnih bolesti, a posebno je efikasno kod djece – rekao je Alen.

Došlo do poskupljenja
Cijena žitarica je u svakodnevnom rastu, a trenutno iznosi dvostruko više u odnosu na prošlu godinu. Osim toga, cijene goriva i radne snage su u porastu, a svi ovi faktori su utjecali na rast cijena magarećeg mlijeka. Alen za Avaz govori kako cijenu kozmetike trenutno neće mijenjati.

  • Nova cijena mlijeka je 15 KM za 100 ml, što je ujedno i dnevna doza za korištenje. Stara cijena je bila 10 KM za 100 ml mlijeka – rekao je.
Izvor:hayat.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close