Muslimanka: Ne oponaša muškarce

Doista, žena koja se ponosi svojom ličnošću muslimanke, nikada ne oponaša muškarce, jer zna da je ženino oponašanje muškarca kao i muškarčevo oponašanje žene haram (zabranjeno) u šerijatu. Allahova Mudrost i Njegov vječiti Zakon u svemiru, životu i u čovjeku određuju da ličnost muškarca ima određene specifičnosti u odnosu na ženu i da žena ima određene specifičnosti u odnosu na muškarca, jer svako od njih ima svoju specifičnu ulogu u životu. Ova specifičnost osnovne funkcije svakog pola, kao i njegova uloga u životu, u potpunosti je povezana sa specifičnošću ličnosti svakog pola, to jest, putem različitosti muškarca od žene i žene od muškarca. Islam je stvari postavio na njihova mjesta precizirajući ulogu muškarca i žene u životu i olakšavajući svakom od njih ulogu zbog koje je stvoren. Svaki izlazak iz ovog božanskog okvira predstavlja izlazak iz okvira prirode u kojoj je Allah, dž.š., stvorio ljude, kao što predstavlja falsificiranje ljudske naravi i odstupanje od postojane i iskonske originalnosti. To je ono što preziru oba pola, a nema boljeg dokaza za to od toga da žena prezire ženskobanjastog, malaksalog muškarca koji oponaša žene, kao što muškarac prezire grube, muškobanjaste žene koje oponašaju muškarce. Izgradnja svijeta i sreća čovječanstva neće biti potpuni i pravilni osim ispoljavanja specifičnosti svakog od dva pola, uživanjem svakog od njih u specifičnostima drugog pola i njihovim zajedničkim potpomaganjem u izgradnji svijeta i usrećenju čovječanstva. Zbog svega ovoga dolaze strogi i kategorički islamski tekstovi koji obećavaju kaznu za

muškarce koji oponašaju žene i kaznu za žene koje oponašaju muškarce. Od Ibn – Abbasa, r.a., prenosi se da je rekao: „Allahov Poslanik, s.a.v.s., prokleo je muškarce koji oponašaju žene i žene koje oponašaju muškarce. Od Ibn – Abbasa, r.a., također, prenosi se da je rekao: „Vjerovjesnik, s.a.v.s., prokleo je ženskobanjastog muškarca i muškobanjastu ženu. I rekao je: „Izvedite ih iz njihovih kuća… Rekao je: „Pa je Vjerovjesnik, s.a.v.s., izveo nekog čovjeka, a Omer je izveo neku ženu. A od Ebu – Hurejrea, r.a., prenosi se da je rekao: „Allahov Poslanik, s.a.v.s., prokleo je muškarca koji oblači žensku odjeću i ženu koja oblači mušku odjeću. Onog dana kada su muslimani bili u ‘ivotnoj snazi, kada im je sudio šerijat, kada su njihova društva bila obasjana svjetlošću islama, nije bilo nikakvog traga problemu oponašanja žena muškaraca i muškaraca žena. A danas, nakon što se zaštita islama naglo udaljila od muslimana, nakon što se njegovo svjetlo ugasilo u njihovim društvima, u tim mnogobrojnim društvima nalazimo djevojke koje oblaše uske pantalone ocrtavaju}i njihova tijela i košulje koje su raširene i među muškarcima i među ženama. One su otkrile svoje glave, razotkrile

svoje mišiće, sve dok nisu postale poput mladih muškaraca. Isto tako, mi nalazimo i skupinu ženskobanjastih, dugokosih mladića koji su oko svojih vratova objesili zlatne lančiće koji ukazuju na njihova razotkrivena prsa. Pustili su svoju kosu i iščešljali je tako da njihova glava izgleda poput glave neke djevojke, da je, čak, teško uočiti razliku među njima. Ovo su mizerni prizori koji se javljaju u nekim islamskim zemljama koje su pretrpjele idejnu agresiju i u kojim su mnogi mladići doživjeli duhovni poraz. To su prizori koji su strani islamskim narodima, njihovim zajednicama, vrijednostima i islamskim običajima. Ti prizori do njih stižu podjednako i sa iskvarenog Zapada i sa nevjerničkog Istoka, gdje su se raširile različite tendencije, od egzistencijalističke, do nihlističke, kao i druge zablude, putem kojih je čovječanstvo skrenulo s pravog puta i zapalo u veliku nesreću, jer su ga udaljili od njegove čiste i ispravne naravi ka ekscentričnosti, anomalijama i devijacijama, jer su tim narodima povratile natrag najteže posljedice, najmučnije defektnosti i najopasnije bolesti, a od svega

ovoga nas pogađaju samo posljedice. Život žena i muškaraca koji su zalutali od Allahove upute, raširio se u nekim muslimanskim zemljama, nakon što je raskinut hilafet, nakon što se raspalo jedinstvo ummeta i nakon što su se u nekim muslimanskim zajednicama i društvima uzdrmale mnoge njegove vrijednosti. Tako su ti muškarci i žene, koji su izuzeci, postali strani dijelovi tijela islamskog ummeta. Oni se udaljavaju od njegovog jasnog puta, njegove postojane vrijednosti i njegovog specifičnog karaktera.

 Dr. Muhammed Ali el – Hašimi, Ličnost žene muslimanke

 
 

Viđeno: 2

115

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close