Namjera je temelj bilo kojeg djela

Namjera je temelj bilo kojeg djela i društvene mreže nisu izuzetak u tome. Namjeru treba provjeriti prije činjenja djela, tokom njegovog činjenja i nakon što bude učinjeno. Trebamo uvijek pažljivo procijeniti zašto nešto dijelimo na mrežama ili postavljamo poseban status o nečemu. Šta je osnovna poruka koju pokušavamo prenijeti? Kome se zapravo obraćamo? Kakvu reakciju očekujemo?

Omer ibn el-Hattab, r.a., prenosi od Allahovog Poslanika, s.a.v.s., da je rekao: “Zaista se djela vrednuju prema namjerama i zaista će svaki čovjek dobiti ono što je naumio. Pa ko učini hidžru radi Allaha i Njegovog Poslanika – njegova hidžra je radi Allaha i Njegovog Poslanika. A ko učini hidžru kako bi stekao nešto od dunjaluka ili radi žene kako bi se njome oženio – njegova hidžra je radi onoga zbog čega ju je učinio.”

(Buhari i Muslim)

 

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close