Nemojte pretjerati: Kada i koliko vitamina C treba unositi u organizam radi jačanja imuniteta?

Na osnovu većeg broja istraživanja, za održavanje dovoljno visokih koncentracija vitamina C u organizmu preporučuje se dnevni unos iznad 200 mg vitamina C kod mladih zdravih ljudi, odnosno iznad 400 mg kod bolesnih ili starijih osoba, ali i osoba koje imaju niži kapacitet apsorpcije

Vitamin C je vitamin koji se najčešće povezuje s virusnim infekcijama. Najznačajniji je antioksidans kod sisara i dok je njegov redovan unos u preporučenim dnevnim dozama od 75-110 mg bitan za održavanje normalne funkcije imunog sistema i antioksidativnog kapaciteta u borbi protiv uzročnika bolesti, noviji podaci podržavaju ulogu nešto viših doza vitamina C u prevenciji, ali i zbrinjavanju virusnih infekcija kod ljudi.

Na osnovu većeg broja istraživanja, za održavanje dovoljno visokih koncentracija vitamina C u organizmu preporučuje se dnevni unos iznad 200 mg vitamina C kod mladih zdravih ljudi, odnosno iznad 400 mg kod bolesnih ili starijih osoba odnosno osoba koje imaju niži kapacitet apsorpcije vitamina C, piše portal Prvo zdravlje.

Izvor:haber.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close