RUŽNA HIGIJENSKA NAVIKA KOJU MNOGI LJUDI SKRIVAJU

Istraživanje firme Tommy John otkrilo je zapanjujuće podatke o ljudskoj higijeni. Dok smo već ‘navikli’ na podatke da brojni ljudi ne peru dovoljno ruke ili ih ne peru kako treba, novi podaci donijeli su još gore navike.

Naime, čak 45 posto Amerikanaca nosi isto donje rublje dva dana ili duže. Statistika posebno ne ide u prilog muškarcima koji su otkrili da ostaju u istom donjem rublju čak sedam dana.

Firma je provela anketu na dvije hiljade ljudi u SAD-u, a muškarci su dva puta skloniji toj prljavoj navici od žena.

  • Ovi su rezultati jednako podijeljeni kod žena i muškaraca pa se tako briše stereotip da su žene više higijenski osviještene – objasnio je glasnogovornik Tommy John tvrtke. Iz tvrtke su poručili da bi svi trebali kupovati novo donje rublje svakih šest mjeseci jer je 46 posto svih sudionika izjavilo da imaju isto donje rublje dulje od godinu dana (uz pranja, naravno.)

U suprotnom lako može doći do akumulacije mikroorganizama i gljivica koje vode do infekcija mokraćnih puteva. Još je jedna studija provedena u Velikoj Britaniji potvrdila isto.

Banana Moon Clothin tvrtka zaključila je da 20 posto ljudi nosi isto donje rublje dva ili više puta prije pranja. Neki su u odgovorima priznali da ponekad izvrnu rublje i nose na ‘čistu’ stranu.

Otprilike 26 posto žena nosi grudnjak pet ili šest puta prije pranja u perilici. Pranje grudnjaka ovisi o tome koliko se koja žena znoji, ali ne bismo trebali nositi isti grudnjak nekoliko dana uzastopno, piše RTL.

(Hayat / Foto: Ilustracija)

Viđeno: 0

67

Komentari

komentara

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close