TRI PITANJU O SIHRU I ZAPISIMA

1.Kako nastaje sihr odgadjanja zenidbe?

Pokvaren i zavidan covjek ode kod odvratnog sihirbaza i trazi od njega da napravi sihr kceri neke osobe kako se ona ne bi udala. Sihirbaz zatrazi njezino ime, ime njene majke i neku licnu stvar, te zaduzi jednog ili vise dzina ovim sihrom. Dzin od tada neprestano prati djevojku dok ne nade pogodan trenutak da ude u nju. Prilika mu se pruza u jednom od cetiri vec spomenuta stanja:

1. Veliki strah,

2. jaka srdzba,

3. velika opustenost (nemar) u vjeri,

4. odavanje strastima.

Dzin ima dvije mogucnosti:

– Da ude u djevojku i ucini da ona osjeti tegobu prilikom svake bracne ponude zbog cega je ona odbija.

– Da ne bude u stanju uci u nju pa joj pravi spletke izvana. Tako muskarcu prikaze da je ona ruzna i ubacuje mu razne lose misli. To isto radi i sa djevojkom. Tako ce svaki mladic koji ponudi brak ovakvoj djevojci odustati, iako u pocetku pristane. Nakon nekoliko dana preispita se, a to preispitivanje pod sejtanskim je uticajem. U teskim slucajevima ovakvog sihra naci cemo da muskarac, samo sto prekoraci kucni prag opsihrene djevojke, osjeti jaku tegobu i zivot mu se ucini tako crnim da se vise ne vrati da je trazi. U tom periodu dzin povremeno izaziva jake glavobolje kod djevojke.

Simptomi ovog sihra

– Povremena glavobolja koja ne prestaje sa uzimanjem medicinskog lijeka,

– Jaka tegoba u predjelu prsa, narocito poslije ikindije pa do kasno u noc,

– Videnje zarucnika u ruznom liku,

– Cesto razmisljanje (psihicka otsutnost),

– Nemiran san,

– U nekim slucajevima se javlja stalan bol u zelucu,

– Bol u krstima.

2.Sihr rastavljanja u braku ?​

Definicija sihra rastavljanja

To je sihr kojim se rastavlja muz od zene ili se njime izaziva neprijateljstvo i mrznja medu prijateljima ili poslovnim partnerima.

Vrste

1. Razdvajanje covjeka od majke

2. Razdvajanje sina od oca

3. Razdvajanje brace

4. Razdvajanje poslovnih i drugih prijatelja

5. Razdvajanje covjeka i zene. Ova vrsta je najopasnija i najrasirenija.

Simptomi sihra rastavljanja

1. Iznenadno pretvaranje ljubavi u mrznju,

2. Stalno sumnjicenje medu supruznicima,

3. Neprihvatanje izvinjenja i opravdanja,

4. Uvelicavanje povoda za svadu i raskol iako su oni beznacajni.

5. Mijenjanje muzeve slike u ocima zene i zene u ocima muza, tako da muz vidi svoju zenu u ruznom liku, makar ona bila izrazito lijepa. Razlog je tome sto sejtan koji je zaduzen za sihr njeno lice cini ruznim, prikazujuci svoj lik na njenom licu. Zena vidi svog muza u strasnom i uzasavajucem liku.

6. Odvratnost opsihrenog prema svakom djelu koje poduzima njegov supruznik.

7. Odvratnost prema mjestu gdje boravi njegov supruznik. Tako cete vidjeti covjeka koji je van kuce sasvim normalan, ali sa samim ulaskom u kucu osjeti zestoku tjeskobu.

Hafiz Ibnu Kesir, Allah mu se smilovao, rekao je: “Znak utjecaja sihra na razdvajanje muza od zene je u tome da jedno drugo vide u ruznom liku… ili necemu drugom slicnom tome.”

Kako nastaje sihr rastavljanja

Covjek koji hoce da napravi nekom sihr, ode kod sihirbaza te od njeg zatrazi da odredenu osobu rastavi od njegova supruznika. Sihirbaz od njeg zatrazi ime covjeka kome hoce da napravi sihr, ime njegove majke, i nesto od njegovih licnih stvari (dlaku iz kose, odjevni predmet i dr.) Ako ovaj ne moze doci do njegove licne stvari, onda mu napravi sihr na vodu ili nesto drugo i naredi mu da prolije na put onome kome je namijenjen sihr. Kada ovaj nagazi na to, potpadne pod uticaj sihra. Ponekad mu naredi da mu sihr stavi u jelo ili pice.

 

3-Kako sihirbaz priziva džina?​

Postoji vise načina, a svi se baziraju na sirku i jasnom kufru. Ja ću, ako Bog da, spomenuti osam načina ukazujući u svakom od njih na vrstu sirka ili kufra. Spomenut ću ih zato sto neki muslimani ne mogu da razlikuju kur’anski način liječenja od liječenja sihrom. Prvi je vjerski, a drugi sejtanski.Stvar postaje jos nejasnija kad sihirbaz izgovara svoje kafirske riječi, i ponekad glasno ubaci i neke kur’anske ajete koje bolesnik čuje i pomisli da se njegovo liječenje vrsi Kur’anom. Tako se bolesnik povinuje svakoj naredbi koju mu sihirbaz uputi. Cilj objasnjenja ovih načina je upozorenje braći muslimanima na puteve koji vode u zlo i zabludu. Te kako da raspoznaju kafirski put.

Prvi način: Zaklinjanje
Sihirbaz ulazi u mračnu sobu, zatim potpaljuje vatru i na nju stavlja odredenu vrstu tamjana (zavisno od onoga sto želi postići sihrom). Ako želi razdvajanje ili mržnju i neprijateljstvo, stavlja tamjan koji ima veoma ružan miris. A ako želi izazivanje ljubavi i primamljivanje ili razbijanje sihra i vraćanje žene mužu, onda on stavlja tamjan lijepog mirisa. Poslije toga sihirbaz počinje sa učenjem svojih musričkih čarolija. To su posebni talismani koji se zasnivaju na zakletvi džina njihovim gospodarima, traženjem usluga od njihovih veličanstvenika, i druge vrste sirka, kao sto je veličanje voda džina i potpomaganje istim. Uslov je da sihirbaz, neka je Allahovo prokletstvo na njega, bude bez abdesta, ili džunup, ili u nečistoj odjeći. Nakon sto zavrsi sa izgovaranjem kafirskih čarolija, pred njega izade pojava u liku psa ili lisice ili u nekom drugom liku. Tada sihirbaz nareduje ono sto želi. Ponekad mu se niko ne pojavi već samo čuje glas, a ponekad ne čuje ni glas već odmah pravi sihr na ličnim stvarima osobe kojoj je namijenjen sihr. Te stvari mogu biti u vidu kose, dijela odjeće na kojoj su tragovi znoja itd. Potom sihirbaz nareduje džinu da radi ono sto on želi.
Proučavajući ovaj način ispostavilo se da:

  • džini vole mračna mjesta,
  • džini se hrane mirisom tamjana,
  • jasan i očevidan sirk u ovom načinu je zaklinjanje i potpomaganje džinom,
  • džini vole nečist, a sejtan se privlači nedžasetima.

Drugi način: Prinosenje žrtve
Sihirbaz donese pticu, kokosku, ili goluba, ili bilo koju drugu vrstu životinje s posebnim odlikama – ovisno o tome sta džin zahtijeva. U većini slučajeva radi se o životinji crne boje zato sto džini vole crnu boju.[2] Zatim sihirbaz kolje tu životinju bez spominjanja Allahova imena. Ponekad njenom krvlju maže bolesnika. Zatim je baca u rupe, pustosi, bunareve ili tajna mjesta koja su uglavnom sklonista džina, ne spominjući Allahovo ime prilikom bacanja. Vraća se u kuću i izgovara svoje tajne čarolije, a potom nareduje džinu da učini ono sto on želi. Sirk u ovom načinu ogleda se u dvije stvari:
1- prinosenje žrtve džinu – sto je haram. U tome se složila sva ulema, slavni prethodnici i oni poslije njih. U ovom slučaju sirk je klanje žrtve u nečije drugo ime, a ne u Allahovo. Muslimanu nije dozvoljeno da jede takvo meso, a pogotovo da on to čini. I pored toga neznalice u svim vremenima i na svakom mjestu rade slične stvari.
Jahja ibnu Jahja kaže: “Rekao mi je Vehb: Jedan halifa je iskopao izvor i htio da ga provede, pa je prinio žrtvu džinu da mu ne presusi izvor. Ljudi su se napajali iz tog izvora, a kada je vijest o tome doprla do Sihaba Ez-Zuhrija, rekao je: “On je prinio žrtvu onome kome nije dozvoljeno i ljudi su pili ono sto im nije dozvoljeno.” Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, zabranio je jedenje onoga sto je zaklano u ime džina.”[3] U Muslimovom “Sahihu” postoji hadis koji prenosi Ali ibnu Ebi Talib, radijallahu anhu, od Poslanika, sallallahu alejhi ve sellem: “Allah je prokleo onoga koji prinosi žrtvu nekom drugom mimo Allaha.”2- Idolopokloničke čarolije su riječi i talismani koje se izgovaraju prilikom prizivanja džina, a sastoje se od očiglednog sirka, kao sto je to spomenuo Sejhul-Islam Ibnu Tejmijje na vise mjesta u svojim knjigama.[4]

Treći način: Prostakluk (niskost) najvulgarnija metoda
Ova metoda veoma je poznata medu sihirbazima. Onaj koji je upotrebljava posjeduje veliku grupu sejtana koji mu služe i koji izvrsavaju njegova naredenja, zato sto je on od svih sihirbaza najveći kafir i bogohulnik, neka je Allahovo prokletstvo na njega.
Ovaj način prizivanja džina sastoji se od slijedećeg:
Sihirbaz stavlja Mushaf pod noge kao cipele, sa njim ulazi u klozet, i počinje sa učenjem kafirskih riječi (talismana), zatim izlazi iz klozeta, sjeda u sobu i nareduje džinu ono sto želi. Tada se džini takmiče u izvrsavanju njegovih naredbi i veoma su poslusni. To je zato sto on ne vjeruje u Allaha, i zato sto je postao sejtanski brat i zavrsit će u očitoj propasti, neka je Allahovo prokletstvo na njega.
Uslov je da ovaj vulgarni sihirbaz bude počinilac velikih grijeha, pored onih koje smo već spomenuli. Kao na primjer: općenje sa ženama koje su mu zabranjene, homoseksualizam, blud ili psovanje vjere i sve ono čime je sejtan zadovoljan.

Četvrti način: Metoda nečistoće
U ovom načinu prokleti sihirbaz pise jednu od sura krvlju od menstruacije ili nekom drugom nečistoćom, zatim izgovara musričke čarolije, prizove džina te mu nareduje sta hoće. U ovoj metodi kufr je očigledan, jer je izrugivanje sa surom ili ajetom iz Kur’ana očito nevjerstvo. Možete zamisliti kako je to tek kad su one pisane nedžasetom. Allahu se utičemo od poniženja, od Allaha tražimo da učvrsti nasa srca u imanu, da nas usmrti u Islamu i da nas proživi u drustvu najboljih robova.

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close