Ukoliko čovjek ima intimni odnos sa svojom ženom dok je ona trudna, da li on treba proučiti ovu dovu ili ne, uzimajući u obzir da je dijete već u razvoju?

Pitanje se odnosi na hadis u kojem je poslanik صلى الله عليه وسلم rekao:

 

لَوْ أَنَّ أَحَدَهُمْ إِذَا أَرَادَ أَنْ يَأْتِيَ أَهْلَهُ قَالَ بِاسْمِ اللَّهِ، اللَّهُمَّ جَنِّبْنَا الشَّيْطَانَ، وَجَنِّبِ الشَّيْطَانَ مَا رَزَقْتَنَا، فَإِنَّهُ إِنْ يُقَدَّرْ بَيْنَهُمَا وَلَدٌ فِي ذَلِكَ، لَمْ يَضُرَّهُ شَيْطَانٌ أَبَدًا

“Ako neko od vas, kada htjedne prići ženi, kaže (prouči): ‘U ime Allâha! Allâhu, udalji Šejtâna od nas i udalji ga od onoga što nam podariš’ – i ako im u tome (intimnom odnosu) bude suđeno dijete, Šejtân mu nikada neće moći nauditi.” (al-Bukhârî 6388)

Ibn `Uthajmîn: Ovo je vrlo dobro pitanje; Ukoliko čovjek ima intimni odnos sa svojom ženom dok je ona trudna, da li on treba proučiti ovu dovu ili ne, uzimajući u obzir da je dijete već u razvoju?

Bolje je proučiti ovu dovu, jer je Imâm Ahmad رحمه الله rekao da intimni odnos ojačava trudnoću kada je u pitanju sluh, vid i snaga fetusa. Zbog ovoga je poslanik صلى الله عليه وسلم rekao:

مَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ فَلاَ يَسْقِ مَاءَهُ وَلَدَ غَيْرِهِ

“Ko vjeruje u Allâha i Sudnji Dan, neka svojom vodom ne zalijeva dijete drugoga.” (at-Tirmidhî 1131)

Ovaj hadîs daje indikaciju da je intimni odnos od koristi fetusu. Na osnovu toga je poželjno proučiti dovu.

Imâm Muhammad bin Sâlih bin `Uthajmîn

putselefa.com

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close