UKOLIKO PATITE OD IŠIJASA ILI BOLOVA U LEĐIMA, UZMITE OVAJ LIJEK I NIKADA VIŠE NEĆETE PATITI!

Termin išijas se odnosi na bol u donjem dijelu leđa, u predjelu zadnjice i nogu koji se javlja usljed priklještenog ili iziritiranog bedrenog živca – najvećeg i najdebljeg živca u ljudskom tijelu.

Išijas nije prava medicinska dijagnoza, ali predstavlja jedan od najčešćih problema sa leđima u današnje vrijeme. Pored onesposobljavajućeg bola, oni koji pate od išijasa takođe mogu trpjeti i utrnulost ili peckanje u nogama.

Mnogi ljudi pokušavaju da olakšaju bol od išijasa pomoću lijekova koji imaju samo kratkotrajan efekat. Takođe moramo napomenuti da, kada je u pitanju išijas, mnogi eksperti preporučuju vježbanje i određene poze joge kao najefektivniji tretman za ovu vrstu problema.

Ovde, pak, možete pročitati kako da pripremite domaći lijek koji će tretirati vaš bedreni živac i uspješno olakšati vaš bol.

U slučaju da niste sigurni da vaši simptomi ukazuju na išijas, ovo je lista najčešćih simptoma išijasa.

Simptomi išijasa

  • Bol koji počinje u donjem dijelu leđa ili sa jedne strane kuka i širi se na zadnjicu i noge ili nogu.
  • Peckanje u nozi/nogama.
  • Bol se pogoršava kada sjednete.
  • Slabost, utrnutost, poteškoće prilikom pomijeranja nogu ili stopala.
  • Poteškoće prilikom pomjeranja usljed pojave probadajućeg bola.
  • Konstantan bol u zadnjici.

Recept za lijek za išijas i bolove u leđima

Sastojci:

  • 4 češnja bijelog luka
  • 200ml mlijeka
  • Med (po želji)

Priprema

Izmrvite češnjeve i zatim ih kuhajte na tihoj vatri. Dok ih kuhate dodajte mlijeko i čekajte nekoliko minuta dok ne počne da vri. Zatim mlijeko skinite sa vatre.

Kako konzumirati

Ovu mješavinu konzumirajte jednom dnevno i ubrzo ćete primjetiti olakšanje od bolova. To će se desiti zato što bijeli luk poseduje antiupalna dejstva koja će smanjiti i sprečiti oticanje bedrenog živca.

Dodatni savjet

Za najbolje rezultate kombinujte ovaj lijek sa vježbama ili istezanjima za olakšavanje bola uslijed išijasa. Dovoljno je da uradite samo nekoliko vježbi za istezanje par minuta u toku dana i vaš bol će u potpunosti nestati, piše “Webtribune“…

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close