Ured za komunikacije Predsjedništva Republike Türkiye pokrenuo kampanju “Hello Türkiye“

Ured za komunikacije Predsjedništva Republike Türkiye pokrenuo je kampanju pod nazivom “Hello Türkiye” kako bi što efikasnije razglasio nacionalnu i internacionalnu upotrebu imena zemlje kao “Türkiye” u međunarodnim medijima.

“Türkiye jača vlastito ja i identitet u jeziku i komunikaciji, kao i na svim poljima“, rekao je šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun.

Promotivni video, pripremljen u okviru napora za jačanje brenda Türkiye, podijeljen je na društvenim mrežama Ureda za komunikacije. Video se prikazuje u mnogim zemljama sa hashtagom #helloTürkiye i objavama globalnih influensera na društvenim mrežama.

“Kako bismo ojačali brend, formirat ćemo Ured za brend Türkiye. Naravno, veoma je važno da svi segmenti našeg društva pokažu senzitivnost i podršku. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način“, poručio je Altun.

Kampanja ima za cilj korištenje izraza “Türkiye”, sprečavajući strance da koriste ime zemlje na različitim jezicima preko društvenih mreža. U tom kontekstu, savjetnici za medije Ureda za komunikacije koji djeluju u stranim zemljama također sprovode različite aktivnosti u svrhu promocije kampanje.

Šef Ureda za komunikacije Fahrettin Altun je u svojoj ocjeni na tu temu podsjetio da je u decembru objavljeno cirkularno pismo sa potpisom predsjednika Recepa Tayyipa Erdogana da se ime te države u međunarodnim medijima koristi samo kao “Türkiye”, a ova odluka je važan korak ka osiguravanju jedinstva diskursa i jačanju brenda Türkiye na međunarodnoj areni.

– Zajedno ćemo ojačati brend “Türkiye”-

Navodeći da će u svrhu jačanja brenda osnovati Ured brenda Türkiye, Altun je rekao da će ovaj ured raditi na polju globalnog identiteta Türkiye i doprinijeti jačanju imidža zemlje i vrijednosti brenda.

Ističući da će pomenuti ured raditi zajedno sa privatnim sektorom i javnim institucijama i organizacijama, Altun je rekao da je veoma važno da svi segmenti društva pokažu senzitivnost i podršku.

“Za nas je veoma važno da naše javne institucije, nevladine organizacije, akademska zajednica, naši mediji koriste i izgovaraju ime naše zemlje kao Türkiye u svojim radovima, korespodenciji, aktivnostima i događajima kojima prisustvuju. Možemo dodatno ojačati brend Türkiye u cijelom svijetu djelujući na integriran način“, poručio je Altun.

Institucionalne objave: 

https://www.instagram.com/iletisim/reel/CYqS62OIACa/?utm_medium=copy_link

https://twitter.com/iletisim/status/1481521501304238080?s=21

https://twitter.com/communications/status/1481521794683125763?s=21

https://youtu.be/yLBQHecOmxw

https://www.instagram.com/tv/CYqTZjMjgKZ/?utm_medium=copy_link

https://www.linkedin.com/posts/iletisimbaskanligi_hellot%C3%BCrkiye-activity-6887287722084581376-DK0x

https://youtu.be/ZxJWS78HKnU

Izvor:saff.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close