Veliki grijesi među supružnicima
Allah, dželle šanuhu, zabranio je spolno općenje u mjesečnom ciklusu: “1 pitaju te o mjesečnom pranju. Reci: ‘To je neprijatnost.’ Zato ne općite sa ženama za vrijeme mjesečnog pranja, i ne prilazite im dok se ne okupaju.” (EIBekara, 222.) Budući da se radi o neprijatnosti, Allahova, dželle šanuhu, mudrost iziskuje da zabrani Svojim robovima neprijatnost. Termin fil-mehid, spomenut u ajetu znači mjesto odakle otiče krv prilikom mjesečnog pranja, odnosno, ženski spolni organ. Pod neprilaženjem misli se na neupražnjavanje spolnog odnosa, ne misli se na – sjedenje ili dodirivanje. Jer, za razliku od spolnog odnosa, to je dopušteno, čak i naslađivanje ženinim tijelom, osim spolnog organa, je dopušteno. Spolno općenje sa ženom dok je u mjesečnom ciklusu je zabranjeno po konsenzusu islamskih učenjaka i spada u velike grijehe. To se zaključuje na osnovu prijetnje u hadisima za onoga ko obljubi ženu dok je u mjesečnom ciklusu. Ahmed i četverica autora Sunena sa autentičnim lancem prenosilaca zabilježili su da je Ebu-Hurejra, radijallahu anhu, prenio sljedeću Resulullahovu prijetnju : “Ko priđe ženi dok je u mjesečnom pranju ili u njen ana/ni otvor ili ode gataru i povjeruje mu, već je porekao ono što je Allah objavio Muhom medu.” Pitanje: Da li za spolni odnos u mjesečnom ciklusu postoji iskupljenje? Odgovor: četverica autora Sunena zabilježili su da je Ibn-Abbas, radijallahu anhuma, onome ko priđe svojoj ženi u mjesečnom ciklusu naređivao da udjeli dinar, ili pola dinara. Neki savremeni učenjaci procijenili su to na 4,25 grama zlata, tako da prestupnik nakon što se pokaje i zatraži oprost, treba udijeliti siromasima u vrijednosti od jednog, ili pola dinara, po svome izboru. 13 S. Spolni odnos sa ženom u analni otvor Allah, dželle šanuhu, kaže: 11Žene vaše su njive vaše, i vi njivama vašim prilazite kako hoćete … ” (EI-Bekare, 223.) Ibn-Abbas kaže: Njiva e/-hars je mjesto ploda djeteta, rodiljka. Riječi 11 .. i vi njivama vašim prilazite kako hoćete .. “, znače, kako hoćete, sprijeda, odzada, ali u jedno mjesto, kao što potvrđuju hadisi. lbnui-Kajjim kaže: “što se tiče