Zašto bi žene srednjih godina trebale jesti više suhih smokava i šljiva

Ne zaboravite da se 99 posto kalcija u ljudskom tijelu nalazi upravo u kostima, ali će ga organizam “potegnuti” iz kostiju ako ga nema dovoljno

Ženama nakon 50. godine preporučuje se unos oko 1200 mg kalcija na dan, a pola šoljice suhih smokvi sadrži 120 mg kalcija, dok primjerice pola šoljice tofua sadrži i do 400 mg kalcija.


To su samo neke od namirnica koje se ne spominju često kao izvrsni prirodni izvori kalcija, a koje možete uvrstiti u svakodnevnu prehranu već danas.

Naime, smokve, te sušene šljive sadrže i magnezij te fosfor, a neke studije upućuju na to da ove namirnice smanjuju i lomljivost kostiju. Pomoći će i ako svaki dan jedete zeleno povrće – kelj, prokulice ili kupus.

Ne zaboravite da se 99 posto kalcija u ljudskom tijelu nalazi upravo u kostima, ali će ga organizam “potegnuti” iz kostiju ako ga nema dovoljno. Kvalitetnom prehranom osiguravamo da se to ne dogodi piše prvozdravlje.com

Fokus.ba

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close