Zašto je dobro iftar započeti supom?

Supa čini tradicionalni dio svake iftarske trpeze, ali ona nudi i mnoge zdravstvene prednosti svakom postaču.

Nabrojat ćemo samo neke od njih:

Zagrijavanje: Ako počinjete iftar supom, topla tečnost će ugrijati stomak i spriječiti neugodna nadimanja poslije obroka
Tečnost: Supa je tečnost, a tečnost je bitna za hidrataciju tijela.
Hranjivost: Supa je bogata zdravim sastojcima kao što su povrće, meso, piletina, mahunarke i riža. Obratite pažnju da namirnice ne budu prekuhane kako bi se održali svi hranjivi sastojci.
Vlakna: Supa je bogata vlaknima (kao što su supe od mahunarki i povrća) koje pomaže regulaciju funkcija probavnog sistema i smanjuje nadutost i zatvor.
Jednostavnost: Supa je najednostavnije jelo, koje je lako gutati i odličan je za djecu i starije osobe.
Sitost: Supa daje osjećaj sitosti što pomaže da jedete manje količine hrane.

Primjeri zdravih supa:

Supa od leće: bogata proteinima i željezom
Supa od povrća: bogata vlaknima, vitaminima i mineralima
Supa od piletine i riže: bogata proteinima, željezom i ugljikohidratima.

Zato ne preskačite supu i neka se ona nađe na svakom iftarskom meniju.

 

Izvor: Nestle

 

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close