Zdrave grickalice koje možete jesti bez grižnje savjesti

Grickanje čipsa uz gledanje TV-a može dodati mnogo nepotrebnih kalorija vašoj prehrani.

Ako se želite zdravo hraniti i ostati fit, postoje mnoge zdrave namirnice koje možete grickati umjesto kupovnih grickalica, preslanih krompirića, bombona, čokolada…

Energetska bomba

Napravite miks zdravih grickalica i u posudu stavite malo indijskih oraščića, badema, lješnjaka, oraha, bundevinih ili sjemenki lana. U to možete dodati i grožđice, suhe brusnice, šljive ili slično. To će biti prava energetska bomba za vaše tijelo, prenosi “Faktor“.

Napravite čips

Osim klasičnog kupovnog čipsa postoji i nekoliko zdravijih varijanti koje možete sami napraviti kod kuće. Primjerice, za čips od mrkve će vam trebati dvije mrkve, malo maslinovog ulja i sol. Sve to zajedno ravnomjerno posložite i pecite u rerni 20 minuta. Osim toga, možete napraviti i čips od jabuke, kelja, cvekle… Sve su te namirnice niskokalorične i jednostavne za pripremu, a vaš organizam će vam biti zahvalan.

Kokice

Napravite kokice, one su također dobra grickalica, zasitna i ukusna, a niskokalorična. Samo nemojte pretjerati s dodavanjem soli.

Voće

Bobičasto voće poput borovnica, malina, kupina ili jagoda odlično idu uz jogurt. Grožđe ili banane možete zamrznuti, preliti jogurtom i dodati malo sjeckanih oraha. Tako ćete dobiti odličan i osvježavajuć desert. Svježe voće i povrće poput jabuka ili mrkvi su također bolja opcija od industrijskih grickalica.

Ova stranica koristi kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda portala kliknite na “Slažem se”. Više informacija

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close